Vakantie in Boracay! - Reisverslag uit Davao, Filipijnen van Rianne Rutgers - WaarBenJij.nu Vakantie in Boracay! - Reisverslag uit Davao, Filipijnen van Rianne Rutgers - WaarBenJij.nu

Vakantie in Boracay!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

16 Juni 2015 | Filipijnen, Davao

Deze keer een kleine samenvatting van een geweldige vakantie in Boracay. Ik zal jullie alles uitbereid vertellen hoe het was als ik weer terug ben, want anders wordt het teveel!

Donderdag 4 juni kwamen we aan in ons hotel, wat prima was voor 10 nachten. Vijf minuten van het strand lopen en dichtbij de supermarkt. Het was een lang strand met een super heldere zee! Veel leuke winkeltjes, restaurants/cafés en clubs! We zijn lekker elke avond uiteten geweest natuurlijk en wezen stappen.

We hebben niet alleen maar geluierd maar ook wat dingen gedaan. Zoals parasailing, helmet dyving en eiland hoppen. Bij het eiland hoppen ga je naar eilandjes rond het eiland heen. Dit was erg mooi en ondertussen stop je ergens midden op zee om te gaan snorkelen!

Op Vrijdag zijn hebben we geparasailed! Dit was zooo vet. Je hing super hoog boven het water, waarvandaan je het hele eiland kon zien. De dag daarna zijn we wezen helmet duiken. Hierbij ga je het water in met een helm met zuurstof op je hoofd en loop je over de bodem van de zee. Heel erg leuk om mee te maken maar ook apart om de vissen van zo dichtbij onder water te zien.

Met de gedachte dat zondag 14 juni onze vlucht terug naar Davao zou gaan hebben we zaterdag het vliegveld gebeld voor het vervoer. Hierbij kwamen we erachter dat onze vlucht die zaterdagochtend al was gegaan.. !! Na snel een andere vlucht te boeken voor Maandag waren we weer gerustgesteld en konden we er eigenlijk wel om lachen. Toch nog een extra nacht en dag in Boracay waar we goed gebruik van hebben gemaakt om souvenirs te kopen. Helaas hoorde we zondagavond van de receptie dat onze eerste vlucht van maandag was gecanceld.. Gelukkig kon de vliegmaatschappij ons een vervangende vlucht aanbieden.

Na een bewogen terugreis zijn we gisteren avond weer ‘thuis’ gekomen. Vanochtend ging de wekker al weer vroeg om aan onze stage week op de eerste hulp te beginnen. Hier keken Fleur ik en al naar uit omdat we van de andere meiden hadden gehoord dat je hier veel dingen kreeg te zien.

Nog maar 4 weken en dan zijn we al weer op Schiphol en zit deze geweldige stage in de Filipijnen er alweer op! We beseffen nu echt dat de tijd heel snel gaat en dat we goed gebruik moeten maken van de tijd die we hier nog hebben!

Liefs Rianne

• 16 Juni 2015 - 13:14

Erna Van De Poll:

Rianne, wat heb je een geweldige leuke dingen gedaan. Was volgens mij echt een vakantie om nooit te vergeten. Supergaaf!! Ik wens je veel succes op de Eertse Hulp. Jaaaaa, de tijd gaat nu snel. Geniet er nog van want voor je het weet sta je inderdaad weer op Schiphol.

Dikke knugffel en kus
    mama xxx

• 16 Juni 2015 - 15:40

Diny Derksen:

Hoi Rianne , wat heb je 'n super leuke vakantie gehad en inderdaad de tijd gaat snel. Geniet nog dubbel van je laatste vier weken . Veel succes met alles wat je nog gaat doen. Lieve groetjes en dikke Kussss!!

• 16 Juni 2015 - 21:24

Papa:

Heeey zuster Ri,

Pooohhh....dat is nog eens een vakantie!
    Dat parasailen lijkt me ook gaaf en die andere dingen ook natuurlijk..Je hebt in iedergeval al meer meegemaakt dan toen ik 18 was.
    Wens je heel veel succes op de Eerste Hulp deze week,zal best wel spannend zijn en er zullen zeker miinder leuker dingen voorbij komen.....maar dat hoort er allemaal bij,ook hier zul je veel van leren.
    Jaa en de tijd vliegt voorbij........
    Tot het volgende verslag.

Dikke knuffel,

Papa XXX

• 17 Juni 2015 - 06:04

Marjolijn:

Leuk om weer wat van je te horen